SLA de la Data City

 

Service Level Agreement

 

Când vorbim de centrul de date al S.A. "Moldtelecom" subliniem importanța serviciului aferent pentru client. În primul rând, nivelul este unul de business, furnizarea serviciului final de la centrul de date “Data City” este prestat în condiții de înaltă calitate. “Garanţia Calităţii Serviciilor” asigură funcţionarea continuă pe o perioada reprezentând astfel 99,95% dintr-un an.

 

 S.A. "Moldtelecom" a creat aspecte care reprezintă un sistem de referință vital pentru a putea oferi un serviciu calitativ ce se ascunde în spatele SLA (Service Level Agreement). Am identificat  răspunsuri ce acoperă o definire clară a SLA-ului, care acoperă funcționalitatea impecabilă în centrul de date “Data City” prin :

  • Definirea rolurilor și a responsabilităților
  • Managementul așteptărilor și nivelele de servicii
  • Controlul implementării și al execuției
  • Sistemul de verificare
  • Modul de comunicare și escaladare
  • Aspecte financiare ale clientului.

 

SLA-ul de la S.A. "Moldtelecom" este însuși o valoare adăugată adusă serviciului prestat și nu doar un document contractual. SLA-ul este verificat în permanență lunar, analizat pentru menținerea și dezvoltarea indicatorului calității serviciului.

 

Toate acestea garantează companiei dumneavoastr: Scalabilitate, Flexibilitate şi Disponibilitate.


despre companie   |   publicitate   |   cariera   |   calitatea serviciilor   |   sondaj   |   contacte   |   securitatea datelor   |   factura prin e-mail   |   fraude