Pagina principalăPersonalInternetInformații utileServicii suplimentare și taxe administrative


Servicii suplimentare și taxe administrative

Taxa pentru mentenanţă

 

Taxa pentru mentenanţa echipamentului activ este taxa care se aplică în cazul depășirii termenului limită de achitare a serviciilor Internet Fix și/sau Televiziune Digitală, mai mult de 30 zile. Termenul limită de achitare a abonamentului pentru serviciile de Internet Fix şi/sau Televiziune Digitală este ultima zi a lunii curente. În cazul în care termenul de achitare nu este depășit taxa de mentenanță nu se aplică.

 

 

 

Taxa de mentenanță 

 

Taxă, lei  (inclusiv TVA)

 
 

Pentru persoane fizice                                                                                    

 

85

 
  Pentru persoane juridice   100  

 

 

Taxe de migrare: 

 

 

Tipul migrării

 

Taxă, lei  (inclusiv TVA)

1.

Migrarea la un plan tarifar:

 

 

 

- cu plata de abonament mai mare

 

0

 

- cu plata de abonament mai mică

 

100

 

- de la planurile tarifare Gigabit la planurile tarifare obişnuite

  1000
 

- cu plata de abonament mai mică, în cazul în care condiţiile tehnice ale conexiunii nu permit furnizarea serviciilor

 

0

2.

Migrarea simultană la servicii, atât la un alt pachet TV de bază, cât şi la un alt plan tarifar Internet, cu păstrarea sau majorarea sumei plăţilor de abonament la serviciile de bază. În calcul nu se iau pachetele tematice şi plăţile de abonament pentru Mediabox-urile adiţionale

 

0

3.

Activarea / dezactivarea pachetelor tematice şi serviciilor suplimentare

 

0

4. Dezactivarea serviciului Internet din abonamentul Internet+IPTV cu  pastrarea serviciului IPTV   300

 

Abonatul va putea iniţia sistarea temporară a serviciului cu următoarele condiţii:

  1. Suspendarea serviciilor se iniţiază în baza cererii depuse în prealabil de abonat cu indicarea perioadei de suspendare. Suspendarea şi activarea serviciilor se face la data de 1 a lunii calendaristice. Activarea serviciilor se face în mod automat la expirarea perioadei de suspendare, indicate în cerere.
     
  2. Suspendarea temporară a serviciilor poate fi solicitată de maximum 3 ori pe an, pe o perioadă cumulativă totală de 3 luni.
     
  3. Serviciile „Internet + IPTV” nu pot fi suspendate separat.
     
  4. Taxa de suspendare temporară a planului tarifar mixt „Internet + IPTV” este de 50 de lei/lună, inclusiv TVA şi se achită în avans pentru întreaga perioadă de suspendare.
     
  5. În cazul în care abonatul achită ratele la taxa de activare pentru Mediabox, acestea se vor achita în avans pentru întreaga perioadă de suspendare solicitată.
     
  6. Activarea anticipată a serviciilor se efectuează în baza unei cereri suplimentare. În acest caz, nu va fi restituită taxa de suspendare pentru luna curentă, iar plata de abonament se va calcula din data activării serviciilor.

 

 

Pe lângă serviciile de bază prestate, utilizatorii pot beneficia de un set de servicii suplimentare.

 

 

Descriere serviciu

 

Tarif

 
1.

 Acordarea asistenţei tehnice la domiciliul sau oficiul abonatului (chemarea perso- nalului tehnic pentru conectarea, reconectarea terminalelor sau cartelei de reţea):

 
1.1

 suport tehnic (consultare) (pentru ambele categorii)

 

132 lei/vizită

 
1.2

 suport tehnic (remediere), costul materialelor va fi achitat suplimentar de către abonat. (pentru ambele categorii)

 

150 lei/vizită

 
1.3

 în regim de urgenţă pentru persoanele fizice şi angajaţii S.A Moldtelecom

 

240 lei/vizită

 
1.4  în regim de urgenţă pentru persoanele juridice   360 lei/vizită  
2

 Configurarea repetată a terminalului abonatului în incinta Centrului Comercial al filialei, la solicitarea acestuia

 

48 lei

 
3

 Schimbarea adresei de prestare a serviciului sau schimbarea numărului de telefon pentru clienţii conectaţi prin tehnologia ADSL

 

120 lei

 
4

 Reperfectarea contractului pe alt nume, cont

 

120 lei

 
5

 Reparaţia terminalelor Advanced/WiFi şi Home Gateway/ Home Gateway WiFi

 

60 lei

 
6

 Reparaţia decodoarelor mediabox

 

120 lei

 
7

 Instalare

 

 

 
7.1

 Instalare timp de 3 zile

Persoane juridice  

0 lei

 
7.2  Instalare timp de 7 zile lucrătoare    

0 lei

 
7.3  Instalare timp de 3 zile lucrătoare Persoane fizice  

200 lei

 
7.4  Instalare timp de 18 ore lucrătoare    

600 lei

 

 

 

[+] Note
  1. Tarifele includ TVA şi sunt unice pentru toate categoriile de abonaţi. 
     
  2. Serviciile suplimentare se prestează în conformitate cu posibilităţile tehnice existente.
     
  3. Condiţiile de aplicare a taxelor la reparaţia terminalelor Advanced/WiFi şi Home Gateway/ Home Gateway WiFi sunt următoarele:
    - taxa va fi aplicată pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie a terminalelor după expirarea perioadei de garanţie (12 luni din momentul procurării sau primirii în comodat a echipamentului).
    - taxa include doar costul lucrărilor. Costul pieselor de schimb utilizate pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie va fi achitat suplimentar de către abonat.
     
  4. Taxa pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie include următoarele lucrări:
    - conectarea terminalelor şi verificarea funcţionalităţii după indicatorii sistemului de pornire.
    - conectarea terminalelor la calculator, setarea lor la sistema de diagnostică, depistarea defecţiunilor în timpul funcţionării de bază conform protocoalelor de primire a informaţiei.
    - rescrierea programei.
    - reparaţia plăcii de bază a terminalului (schimbarea conectoarelor de pornire, a cipurilor LAN, ADSL, CPU).
    - testarea tehnică a funcţionalităţii modemului.
    - întocmirea actelor privind lucrul efectuat şi piesele utilizate.
     
  5. Timpul de instalare se va calcula conform următorului grafic de lucru al montorilor:
    - luni – vineri: 08:00 – 20:00
    - sâmbătă – 08:00 – 16:00
    - duminică – zi liberă
     
  6. În cazul în care abonatul a solicitat instalare în regim urgent timp de 18 ore lucrătoare (600 lei), iar instalarea a fost efectuată cu o întârziere de mai mult de 2 ore lucrătoare, abonatul nu va achita nici o taxă de instalare.
     
  7. În cazul în care abonatul a solicitat instalare timp de 3 zile lucrătoare (200 lei), iar instalarea a fost efectuată cu o întârziere de mai mult de 8 ore lucrătoare, abonatul nu va achita nici o taxă de instalare.
    - Timpul de instalare se va lua în calcul din momentul acordării datelor tehnice;

 

 

 


despre companie   |   publicitate   |   cariera   |   calitatea serviciilor   |   sondaj   |   contacte   |   securitatea datelor   |   fraude