Suport tehnic

Abonaţii serviciului televiziune digitală pot solicita suport tehnic exclusiv pentru soluţionarea problemelor de ordin tehnic.

 

Pentru a lua legătura cu reprezentanții Serviciului Suport Tehnic sunaţi la numerele 1181 (apel gratuit), disponibil zilnic, între orele 7:00 - 22:00, sau ne puteţi contacta pe e-mail la adresa: monitoring@moldtelecom.md

 

Atunci când Vă adresaţi pentru suport tehnic este necesar să spuneţi care este numărul Dvs. de telefon sau numărul contului.

 

Asistenţă la domiciliu: În cazul în care este necesară o intervenţie la domiciliu, este nevoie de prezenţa Dvs. În urma cererii, veţi fi contactat în prealabil de un reprezentant Moldtelecom pentru a stabili data la care sunteţi disponibil pentru efectuarea lucrărilor. În cazul în care deficienţa nu ţine de operator, chemarea specialistului tehnic este contra plată. 

 

Prețurile pentru servicii prestate în locația abonatului: suport tehnic (consultare) - 132 lei, cu TVA; suport tehnic (remediere) - 150 lei, cu TVA. Costul materialelor va fi achitat suplimentar de către abonat.

 

Reclamaţiile pot fi expediate la adresa electronică: reclamatii@moldtelecom.md

 


despre companie   |   publicitate   |   cariera   |   calitatea serviciilor   |   sondaj   |   contacte   |   securitatea datelor   |   fraude