Modificarea pragului de încredere la utilizarea serviciilor extraofertă pentru abonaţii Unité
28 Декабрь 2011

 

În toamna anului trecut Unité a implementat un nou sistem de gestionare a conturilor abonaţilor săi, conectaţi la abonament. Astfel, balanţa contului este monitorizată, iar abonaţii pot efectua apeluri, expedia SMS, MMS, sau accesa Internet în limita unui prag de încredere.

 

Pragul de încredere fixează limita serviciilor extraofertă, pe care le poate consuma clientul fără să fie suspendat. Odată depăşit, contul se suspendă iar abonatul va fi înştiinţat despre aceasta prin intermediul unui SMS. Din 1 ianuarie 2012 acest prag de încredere se micşorează şi este stabilit în funcţie de abonamentul lunar deţinut de către abonat.

 

Astfel, la depăşirea pragului de încredere pentru a beneficia în continuare de serviciile Unité este necesar de a suplini contul. Abonaţii pot alege singuri cea mai simplă şi mai comodă modalitate de suplinire a contului Unité:

 

1. Prin intermediul cartelei unice de reîncărcare (serviciile preplătite/abonament);

2. Prin intermediul băncilor;

3. Prin intermediul terminalelor de plăţi electronice.

 

Pentru mai multe informații contactați un reprezentant al serviciului clientelă la numărul 200 de la telefonul Dvs. mobil sau (022) 200 200 din alte rețele.